HTML

Friss topikok

  • tammasibela: Sok sikert! Várjuk;) ------------------------- medkit.hu > kedvezményes viagra, cialis potencian... (2009.08.08. 23:29) Prologue

Linkblog

Batman kontra PhysX

2009.08.10. 19:34 :: B3D

Egy újabb poszt az Arkham Asylum-ról a nagy nyári melegben, ám azúttal a demótesztben ecsetelt PhysX van terítéken.

     Azt már legalább tudjuk, hogy a PC-s verzió késésének oka többek között e ficsőr csiszolgatása, és bizony van is rajta mit, hiszen az Arkham gépigénye amúgy igencsak baráti, ám a PhysX bekapcsolásával alapjáraton borzalmas lassulás tapasztalható, hát még akkor High-on fittatva a kicsikét, ami legalább GeForce 260GTX vagy 9800GTX kártyákat követel magának - Normal szinten is. A kérdés persze az, hogy megéri-e bekapcsolni, dob-e valamit a már most is nagyszerűnek tűnő hangulaton.

Nos ezt az alant látható linkre kattintva mindenki eldöntheti. Mindenesetre ezt az "extrát" csak az Nvidia kártyával rendelkezők birtokolhatják, még a konzolosok is kimaradnak belőle.

Hogy a személyes véleményem is kifejtsem, elég nagy parasztvakításnak tűnik ez az egész a videó alapján. Bár szépek az előcsalható effektek (nekem személy szerint a gőz és pára tetszenek legjobban), ám valami azt súgja, hogy ezt bizony a játék motorjának is bírnia kellene. Épp ezért gondolom, hogy itt bizony az a csúnya feltett szándéka az Nvidia-nak szövetkezve az Eidos-al, hogy így ösztönözze a játékosokat erősebb videókártya vásárlásra. 

   
   

  PhysX Normal módban járatva egy 512MB-os GeForce 8800 GT-n

Két dolgot még had jegyezzek meg. Egyrészt remélem, hogy valóban sikerül optimalizálni a játékot, mivel ezen effekteknek nem szabadna a VGA-izzasztók közé tartozni, ráadásul olyan PhysX-et használó játékokkal sem volt gondom, mint a Brothers in Arms: Hell's Highway, Medal of Honor: Airborne, GHOST Recon: Advanced Warfighter, Gears of War, Mass Effect, Frontlines: Fuel of War.
Másrészt pedig ha ennyi mindent tud a PhysX, bánhattak volna kevésbé szűkmarkúan a grafikai beállításokkal, választhatóvá téve volna a grafikai túpírok ki és bekapcsolását.

Amit tehát a videóban láthatunk:
 - Dinamikus papír: földön heverő újságpapírok felrúgása
 - Ruha szimuláció: lengedező zászlók
 - Szétrombolható objektumok: cserepek, falak (ez kimaradt a videóból)
 - Gőz és pára: szétterülnek ahogy áthaladunk rajtuk
 - Pattogó szikrák: a zárlatos készülékekből földön pattogó szikrák
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://g4mezone.blog.hu/api/trackback/id/tr401301176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása